Metode de crestere a vanzarilor prin audit intern
De ce ai nevoie de firma de consultanta  in afaceri?
Cum identifici metode de promovare a vanzarilor?

Servicii prestare de firma de consultanta in afaceri

politici si strategii de marketing
  • Servicii consultanta in afaceri in ceea ce priveste: calitatea, concurenta, instrumente de distributie, politica de pret a serviciilor/ produselor, audit intern ;
  • Analiza SWOT a intreprinderii, in vederea stabiliriiavantajelor si dezavantajelor in comparatie cu mediul concurential (concurenti directi (analiza SWOT)), strategii de marketing, cercetari de marketing;
  • Planificare strategica si stabilirea ratei de piata (cotei-parti) a serviciilor/ produselor (procentual din total produse/ servicii echivalente existente pe paiata), analiza mixului de marketing;
  • Metode de crestere a vanzarilor prin selectarea serviciilor/ produselor care merita sa fie promovate din punct de vedere investitie in pulicitate versus profit scontat, stabilirea strategiilor de publicitate, tehnici de vinzare, auditul stocurilor, indicatori de performanta vanzari, control financiar, audit financiar si consultanta management;
  • Analiza si auditul  punctelor de distributie (inclusiv si din regiuni). Analiza include volumul de vinzari pe fiecare punct, locatie geografica, clienti existenti si potentiali, companii concurente  pentru a putea stabili strategii de promovare a unei firme, stabilirea si elaborarea unui plan de afaceri magazin online. In cadrul unor servicii consultanta in afaceri stabilim diferite tipuri de strategii de marketing inclusiv prin prisma unor kpi indicatori de performanta etc;
  • Like-Media - firma de consultanta in afaceri poate analiza procesului de desfacere a marfurilor sau de propunere a serviciilor – retail, angro, online, prin reteaua de magazine, procese de deservire clientilor, analiza SWOT, etc(elemente idispensabile in cadrul stabilirii unor strategii de marketing eficiente). De asemenea putem elabora strategii de piata sis a dam recomandari cu privire la managementul echipei in general. In baza unui control si audit financiar si stabilirea indicatorilor kpi vanzari, propunem politici si strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor in magazine implimentind cele mai noi tehnici de vanzare a unui produs;
  • Analizam metode de crestere a vanzarilor in cadrul retelei de magazine si studiem metode de crestere a vanzarilor din magazinele companiilor concurente, descoperind puncta forte sau slabe a unor strategii de promovare a produselor. Strategii de publicitate, strategii de promovare a unei firme, strategii de vanzare a unui produs, fac parte din planificarea de marketing pe care o putem  pune la dispozitia Dvs. Apeleaza la servicii consultanta in afaceri profesionale, si beneficiaza in baza unui audit intern de metode de crestere a vanzarilor in cadrul diferitor tipuri de strategii de marketing;
  • Alegerea acelor magazine (puncte de vinzari) prin prisma unui management financiar  care merita sa fie promovate din punct de vedere investitie in pulicitate versus profit scontat in cadrul stabilirii unor strategii de promovare a produselor (strategii publicitare), consultanta marketing si consultant vinzari in cadrul procesului de optimizare vinzari;
  • Stabilirea de strategii publicitare in baza de analiza a logo-ului, auditul brandbook-ului,  crearea conceptelor, stabilirea dudectiva a necesitatii de a efectua rebranding , inclusiv slogan, logo, motto-uri ale companiei sin primeste Audit marketing Moldova prin analiza mediului de afaceri. Nu ignora rolul auditului financiar cind implimentezi tehnici de vanzare a unui produs. Opteaza pentru tehnici de vanzare elaborate prin prisma unui audit financiar;
  • Analiza si auditul gradului de cunoastere a brandului (nivelului de notorietate) si a clientului. Efectuarea analizaei de piata, sondajelor, discutiilor cu clienti, sondaje focus-grup de lansare a noilor produse pe piata etc. Reorienteaza daca e cazul strategia de piata a firmei impreuna cu o companie de consultant care stie  a faca recomandari eficiente in strategii de vanzari;
  • Analiza SWOT a brand-ului (punte forte si slabe), in baza careia vor fi alese instrumente concrete de promovare si strategii de promovare a produselor. Analiza swot a unei intreprinderi, oferim audit departament vinzari si suntem un consultant de afaceri demn de incredere atunci cind e vorba de servicii consultanta in afaceri;
managementul echipei

Metode de promovare a vanzarilor

tehnici de vinzare
  • Auditul metodelor de publicitate care au fost folosite in trecut: canale si instrumente utilizate, auditoriu tinta selectate pentru prmovare, eficienta si rentabilitatea promotiilor anterioare;
  • Selectarea celor mai eficiente instrumente pentru o publicitate efectiva;
  • Stabilirea mediaplanului, calendarului cu campanii, inclusiv pretul si beneficii prognozate;
  • Auditul website-ului existent (design si functionalitate);
  • Auditul din punct de vedere SEO – gradul de optimizare interna (tag-uri, codul, structura, etc.) si externa (interactiunea cu alte platforme, generare trafic,  etc);
  • Auditul contentului – cit de bine este construit atit pentru oameni (livrarea mesajului) cit si pentru roboti (optimizarea dupa cuvinte cheie);
  • Auditul paginilor pe Facebook, Odnoklassniki, etc. – design-ul paginii, content, informatii principale, nr like-uri, fani, etc;
  • Audit SMO – optimizarea dupa cuvinte cheie, sinhronizarea cu website, etc;
  • Auditul contentului – cit de bine este construit atit pentru oameni (livrarea mesajului) cit si pentru roboti (optimizarea dupa cuvinte cheie);
indicatori de performanta vanzari

Metode de vanzare progresive? Nu mai astepta- apeleaza la Expertul in servicii consultanta in afaceri "Like-Media"!

Optimizare vinzari? Noi stim cum se face acest lucru!!

I Skype, I Facebook, Therefore I am.