Crearea / optimizarea website-ului
Crearea / optimizarea retelelor sociale
Crearea landing pages dedicate
Publicitate in motoare de cautare
Publicitate in retele sociale (Facebook, Instagram, etc.)
Reclama pe canale video (Youtube, Vimeo, Google)
Distributie masiva de scrisori si email-uri in regiuni
Baza de contacte la toti care au exprimat interes
Analiza retelei punctelor de vinzari
Publicitate online pentru regiuni
Reclama pe TV si Radio regionale
Distributie de email si posta in regiuni
Reclama in presa si pe panouri stradale si transport local
Actiuni contact direct (impartire flyere, expozitii, degustari
Optimizare website, retele sociale, landing page
Baza de contacte la toti care au exprimat interes
Audit si Consultanta Companiei Tale
Servicii de optimizare a publicitatii online
Publicitate on-line
Call center, telemarketing, telesales
Promovarea vinzarilor in regiuni din Moldova prin instrumente specifice
Distribuirea materialului publicitar – email, sms, srcrisori postale
Publicitate la Radio, TV si Presa, panouri stradale si in transport
Poligrafie si Relatii cu Public (PR), Design si Creatie
Strategii de publicitate in 3 pachete de servicii
Strategii de promovare a produselor de succes necesita:
Pentru identificarea acestor puncte cheie, compania noastra face analiza de marketing a unei firme pentru a stabili:
Dupa executarea de analiza de marketing a unei firme, se trece la concepere campanie de promovare. Orice campanie publicitara model trebuie sa fie in concordanta cu strategia de marketing a unei firme si strategia de piata a firmei. De exemplu, o companie care este axata pe vinzari angro, nu poate lansa o campanie promovare in domeniul comertului cu amanuntul.
Etapele marketingului privind model plan de marketing presupun stabilirea unui program de marketing, unui plan de promovare acordat cu strategia de marketing a firmei, strategii de vanzare a produselor/ serviciilor, strategii de pret marketing care vor asigura profitabilitatea acestei campanii publicitare.
Strategii publicitare pot fi diferite: strategii de dezvoltare a unei firme in general, strategii de atragere a clientilor pentru produse/ servicii existente, strategii de promovare a unui produs nou, strategii de vanzare a produselor din stoc (lichidare stocuri), strategii promotionale pentru cresterea notorietatii companiei, etc.
Adresati-va in agentia noastra si noi garantam: analiza de marketing si vinzari, strategii publicitare de succes, strategii de vanzare a unui produs/ serviciu, tehnici moderne de promovare, plan de promovare eficient, campanii publicitare de succes in limita de buget de marketing optimal.
Dupa ce conceptul de promovare si program de marketing sunt pregatite se trece la campania de promovare. Campanii promotionale difera in functie de politici si strategii de marketing, strategii de promovare a unei firme, program de marketing si buget de marketing. Campanie publicitara poate fi campania de promovare a unui produs nou, campanie promovare a unui brand, campanie de marketing de crestere a notorietatii firmei, campania de promovare a unui produs/ serviciu nou, etc.
O campanie publicitara model se face in baza unui mediaplan bine stabilit, care include: canale de publicitate, perioada de publicitate, auditoriu tinta, descrierea produsului/ serviciului care se promoveaza, rezultatele scontate si buget de marketing.
Orice campanie de marketing pe care o desfasuram noi se coordoneaza cu clientul in toate etapele marketingului si se modifica in baza statisticii regulate, care indica rezultatele oricarei campanii promotionale.
Analiza de marketing a unei firme, identificare corecta de strategii de publicitate, strategii de dezvoltare a unei firme si strategii de atragere a clientilor, stabilirea oportuna a unui plan de promovare, utilizare de tehnici moderne de promovare si realizarea unei campanii de promovare de succes poate sa duca la un singur lucru - cresterea de vinzari.
Macar ca practic toti viseaza la cresterea de vinzari, practica arata ca nu toti sunt pregatiti pentru aceasta. Multe companii nu dispun de strategii de marketing in vanzari, strategii de vanzare a produselor, strategii de pret.
Noi putem sa desfasuram nu doar o campanie de publicitate sau campanie de promovare a unui produs/ serviciu, dar si sa consultam in ceea ce priveste procesul de vinzari. Repartizarea corecta a resurselor, tehnici moderne de vinzare, analiza rezultatelor obtinute sunt doar citeva servicii care noi oferim. Chiar mai mult, noi va putem pune la dispozitie echipa noastra de vinzari si consultanti la telefon!
Oricare din strategii de promovare a produselor nu ati alege, la sfirsit conteaza doar rezultatul. Tipuri de strategii de marketing sunt multe, dar in final ramine doar ceea ce ati avut de cistigat, dupa ce se finiseaza campanie de publicitate.
Analiza statistica a rezultatelor are o importanta enorma, atunci cind se face o campanie de promovare a unui produs / serviciu. Raportare la timp a rezultatelor poate duce la schimbare de strategii de marketing in servicii/ produse.
Compania noastra ofera raportare ampla in procesul si dupa finisare de campanii de promovare. Periodic primiti informatii complete despre click-uri, interactiuni cu publicitate, contacte colectate, repartizate pe sexe, virste, grupe de interese, etc.Cu noi aveti tot timpul siguranta ca banii nu se cheltuie, dar se investesc in actiuni promotionale, care vor aduce si mai multi bani.
Strategii de promovare a produselor cu ajutorul urmatoarelor instrumente:
Crearea/ optmizarea web-site-ului existent pentru motoare de cautare (SEO).
Crearea/ Optmizarea paginilor pe retele sociale (SMO).
Crearea pentru fiecare promotie/ produs/ serviciu a paginii web dedicate de a colecta contactele utilizatorilor interesati
Promovarea serviciilor/ produselor/ comapniei prin toate metode posibile in spatiul digital
Acumulam toate contactele persoanelor ce si-au exprimat interes fata de serviciile sau produsele si punem la dispozitia Ta aceasta baza de date.
(OPTIONAL) Iti putem organiza si procesul de vinzari. Persoanele acumulate in baza de contacte vor fi apelate de call centru nostru pentru a invita la magazinul sau oficiul companiei Tale.
Strategii de publicitate regionale, analiza punctelor de vinzari privind amplasarea geografica, vinzari existente si dorite, concurenta si clientela:
Utilizarea tuturor instrumentelor de publicitate in internet targetat pentru fiecare regiune dorita
Publicitate pe TV si posturi radio regionale.
Reclama in ziare locale si organizarea evenimentelor locale
Actiuni de contact direct (Distribuirea flyerelor, Expozitii, Degustatii, etc.
Reclama pe panouri stradale si in transport local
Distributie masiva de email-uri si posta in regiuni selectate
Oferta publicitate pentru cei care vor singuri sa-si selecteze servicii de promovare.
Alege oricare din canalul de promovare din lista de servicii marketing:
I Skype, I Facebook, Therefore I am.