Stabilim metode de crestere a vinzarilor in baza unui audit intern si extern!
CALITATILE NOASTRE
Metode de crestere a vanzarilor prin audit intern
De ce ai nevoie de firma de consultanta in afaceri?
Cum identifici metode de promovare a vanzarilor?
Servicii prestare de firma de consultanta in afaceri
Servicii consultanta in afaceri in ceea ce priveste: calitatea, concurenta, instrumente de distributie, politica de pret a serviciilor/ produselor, audit intern ;
Analiza SWOT a intreprinderii, in vederea stabiliriiavantajelor si dezavantajelor in comparatie cu mediul concurential (concurenti directi (analiza SWOT)), strategii de marketing, cercetari de marketing;
Planificare strategica si stabilirea ratei de piata (cotei-parti) a serviciilor/ produselor (procentual din total produse/ servicii echivalente existente pe paiata), analiza mixului de marketing;
Metode de crestere a vanzarilor prin selectarea serviciilor/ produselor care merita sa fie promovate din punct de vedere investitie in pulicitate versus profit scontat, stabilirea strategiilor de publicitate, tehnici de vinzare, auditul stocurilor, indicatori de performanta vanzari, control financiar, audit financiar si consultanta management;
Analiza si auditul punctelor de distributie (inclusiv si din regiuni). Analiza include volumul de vinzari pe fiecare punct, locatie geografica, clienti existenti si potentiali, companii concurente pentru a putea stabili strategii de promovare a unei firme, stabilirea si elaborarea unui plan de afaceri magazin online. In cadrul unor servicii consultanta in afaceri stabilim diferite tipuri de strategii de marketing inclusiv prin prisma unor kpi indicatori de performanta etc;
Like-Media - firma de consultanta in afaceri poate analiza procesului de desfacere a marfurilor sau de propunere a serviciilor – retail, angro, online, prin reteaua de magazine, procese de deservire clientilor, analiza SWOT, etc(elemente idispensabile in cadrul stabilirii unor strategii de marketing eficiente). De asemenea putem elabora strategii de piata sis a dam recomandari cu privire la managementul echipei in general. In baza unui control si audit financiar si stabilirea indicatorilor kpi vanzari, propunem politici si strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor in magazine implimentind cele mai noi tehnici de vanzare a unui produs;
Analizam metode de crestere a vanzarilor in cadrul retelei de magazine si studiem metode de crestere a vanzarilor din magazinele companiilor concurente, descoperind puncta forte sau slabe a unor strategii de promovare a produselor. Strategii de publicitate, strategii de promovare a unei firme, strategii de vanzare a unui produs, fac parte din planificarea de marketing pe care o putem pune la dispozitia Dvs. Apeleaza la servicii consultanta in afaceri profesionale, si beneficiaza in baza unui audit intern de metode de crestere a vanzarilor in cadrul diferitor tipuri de strategii de marketing;
Alegerea acelor magazine (puncte de vinzari) prin prisma unui management financiar care merita sa fie promovate din punct de vedere investitie in pulicitate versus profit scontat in cadrul stabilirii unor strategii de promovare a produselor (strategii publicitare), consultanta marketing si consultant vinzari in cadrul procesului de optimizare vinzari;
Stabilirea de strategii publicitare in baza de analiza a logo-ului, auditul brandbook-ului, crearea conceptelor, stabilirea dudectiva a necesitatii de a efectua rebranding , inclusiv slogan, logo, motto-uri ale companiei sin primeste Audit marketing Moldova prin analiza mediului de afaceri. Nu ignora rolul auditului financiar cind implimentezi tehnici de vanzare a unui produs. Opteaza pentru tehnici de vanzare elaborate prin prisma unui audit financiar;
Analiza si auditul gradului de cunoastere a brandului (nivelului de notorietate) si a clientului. Efectuarea analizaei de piata, sondajelor, discutiilor cu clienti, sondaje focus-grup de lansare a noilor produse pe piata etc. Reorienteaza daca e cazul strategia de piata a firmei impreuna cu o companie de consultant care stie a faca recomandari eficiente in strategii de vanzari;
Analiza SWOT a brand-ului (punte forte si slabe), in baza careia vor fi alese instrumente concrete de promovare si strategii de promovare a produselor. Analiza swot a unei intreprinderi, oferim audit departament vinzari si suntem un consultant de afaceri demn de incredere atunci cind e vorba de servicii consultanta in afaceri;
Pentru strategii de marketing performante e nevoie sa te bazezi pe un
management financiar calitativ, pe este
bazat pe analiza financiara, pe analiza swot a intreprinderii si analiza
mediului de afaceri. Sunt mii de exemple de situatii cind s-au implimentat
strategii de publicitate, s-au lansat campanii promotionale cheltuindu-se
bugete enorme pentru promovare, insa nimeni nu ajunge pina la urma ori din
lipsa resurselor, ori din alte cauze sa studieze minutios impactul publicitatii
asupra marketingului si asupra vinzarilor in general. Acest fapt genereaza un profit pierdut pe viitor, campaniile ratind oportunitati de promovare eficiente, ratind de asemenea posibilitatea sa filtreze canale de comunicare ne-eficiente si irosirea bugetelor de marketing, erori ce pot fi depistate numai si numai in cazul abordarii marketingului prin prisma financiara, iar daca va doriti acest lucru, puteti apela la firma de consultanta in afaceri- Like-Media.
Cel mai des sunt raspindite situatiile cind promovarea unui produs se face in complex pe diferite canale in mod paralel. La nivel de vinzari- sunt vizibile rezultate (cifra de afaceri a companiei creste in mod comparativ), insa nu se pune intrebarea care canal a fost eficient fiind utilizat in parteneriat cu celelalte canale, si fiind utilizat de sine statator. V-ati pus intrebarea ce a adus rezultate pina la urma- impinzirea orasului cu panouri stradale sau utilizarea publicitatii la TV? Sau, de ce implimentarea unui sigur canal de comunicare nu a adus rezultate? Noi, cei de la agentia “Like-Media”-cream politici si strategii de marketing eficiente si stim sa raspundem la aceste intrebari, gratie experientei in concultanta vinzari si consultant marketing, detinind experienta necesara pentru a filtra canale ne-eficiente (si de a identifica cele mai eficiente in vederea optimizarii bugetului de marketing din punct de vedere financiar (opitmizare vinzari).
Fiecare produs adiacent are si careva produse adiacente. De ex oferta de vinzare a unui laptop, genereaza vinzari suplimentare si pentru accesorii. Deci, este corect sa analizam vinzarile de accesorii in cazul derularii unor actiuni promotionale orientate spre promovarea laptop-urilor ca rezultate a acestor campanii promotionale?O analiza financiara complexa va poate da raspuns la intrebare, iar daca iti doresti acest lucru- apeleaza la noi! rice campanie promotionala are ca scop generarea unor vinzari suplimentare (majorarea cifrei de afaceri), deci asa gen de analiza ar permite identificarea produsului locomotiva care ar genera un numar mare de produse complementare, pentru beneficii maxime in rezultatul implimentarii unor strategii de publicitate. Identificarea produsului se efectueaza in dependenta de sezonalitatea lui, cererea pe piata si popularitatea lui. Anume de el depinde cheia succesului campaniei promotionale!
Metode de promovare a vanzarilor
Auditul metodelor de publicitate care au fost folosite in trecut: canale si instrumente utilizate, auditoriu tinta selectate pentru prmovare, eficienta si rentabilitatea promotiilor anterioare;
Selectarea celor mai eficiente instrumente pentru o publicitate efectiva;
Stabilirea mediaplanului, calendarului cu campanii, inclusiv pretul si beneficii prognozate;
Auditul website-ului existent (design si functionalitate);
Auditul din punct de vedere SEO – gradul de optimizare interna (tag-uri, codul, structura, etc.) si externa (interactiunea cu alte platforme, generare trafic, etc);
Auditul contentului – cit de bine este construit atit pentru oameni (livrarea mesajului) cit si pentru roboti (optimizarea dupa cuvinte cheie);
Auditul paginilor pe Facebook, Odnoklassniki, etc. – design-ul paginii, content, informatii principale, nr like-uri, fani, etc;
Audit SMO – optimizarea dupa cuvinte cheie, sinhronizarea cu website, etc;
Auditul contentului – cit de bine este construit atit pentru oameni (livrarea mesajului) cit si pentru roboti (optimizarea dupa cuvinte cheie);
Metode de vanzare progresive? Nu mai astepta- apeleaza la Expertul in servicii consultanta in afaceri "Like-Media"!
Optimizare vinzari? Noi stim cum se face acest lucru!!