
Sunteti in cautarea celor mai populare tipuri de reclame in internet? Vreti sa intelegeti ce este asta si cum poate fi utilizata? Noi va oferim cea mai larga lista a tuturor tipurilor de publicitate pe Internet: publicitate contextuala, publicitate media, SEO-promovare, publicitate virala, publicitate pe retele sociale si publicitate prin E-mail.
Publicitatea contextuala – este o publicitate ne impunatoare orientata pe continutul site-lui. Acest tip de publicitate va permite sa selectati clientii potentiali prin reducerea timpului intre oferta promotionala si procesul in sine de cumparare. De exemplu, in motorul de cautare puteti introduce produsul care va intereseaza, gasiti publicitatea cu produsul dat, faceti clic pe ea si automat treceti la site-ul corect pentru a achizitiona acest produs. O astfel de publicitate este relativ mai ieftina si eficienta decat celalalte.
Publicitate media - publicitate plasata pe bannerele de diferite dimensiuni, incluisv anunturi video. Acest tip de publicitate reduce semnificativ timpul in promovarea produselor si serviciilor noi pe piata. Este o publicitate care stimuleaza vanzarile pe termen lung si creeaza o opinie puternica despre companie. Acest mijloc de publicitate are drept scop de a transmite mesaje pe diverse canale ca Google, diferite site-uri, cum ar fi YouTube si retele de socializare. Impactul publicitatii media este adresata unui public larg si se bazeaza pe principiul repetitiei.
SEO-promovare - o astfel de publicitate este intotdeauna indreptata spre optimizarea produselor in motoarele de cautare. Cu cat pozitia unui resurs web va fi mai inalta, cu atat mai multa incredere va capata din partea publicului. Daca va actualizati in mod regulat continutul, atunci acesta va detine pozitiile de frunte. Optimizarea SEO permite clientilor sa gaseasca cu usurinta liste de site-uri ca raspuns la solicitarile efectuate.
Publicitatea virala - metoda eficienta de promovare a produselor si serviciilor pe internet. De regula, asta este un video amuzant sau imagini socante. Aceasta metoda de promovare consta in faptul ca utilizatorii pot reposta mesaje care contine informatii utile. Astfel, are loc transmiterea publicitatii.
Publicitate in retelele sociale - este un instrument foarte popular pentru promovare. Cum pot fi utilizate retelele sociale? Publicitatea pe retelele de socializare va permite sa promovati produse si servicii in corelatie cu publicul tinta crescand vanzarile. Aceasta presupune monitorizarea opiniilor clientilor, lucru activ asupra solicitarilor in motoarele de cautare si analiza comportamentului utilizatorului, ceea ce duce la promovarea activa a produselor si serviciilor Dvs..
Publicitate prin E-mail - reprezinta un bloc publicitar care contine un text atractiv si imagini tentante si interesante despre un anumit serviciu sau produs. Esenta acestui tip de publicitate este de a motiva clientul faca click pe link-ul dat. Publicitatea teaser este plasata in asa fel, incat clientul o percepe ca una informativa, mai degraba, decat ca pe o promovare, si, astfel, va percepe continutul publicitatii loial.