
1. Alegerea cuvintelor cheie – este cel mai important pas cu care trebuie de inceput. In procesul alegerii cuvintelor cheie trebuie sa se tina cont de domeniul de activitate, ceea ce doreste sa ofere compania clientilor, obiectivul ei si unde vrea sa ajunga. Analiza cuvintelor online se face cu ajutorul aplicatiei Google Adwords.
2. Firma seo recomanda optimizare blog prin intermediul atribuirii unui singur cuvant cheie. Tehnica anilor precedenti presupunea utilizarea mai multor cuvinte cheie pentru fiecare pagina, dar astazi tehnica aceasta nu mai functioneaza. Optimizare seo on page inseamna alegerea unui singur cuvant per articol, de exemplu, “promovare” acest cuvant poate fi utilizat in compozitie cu altele - promovare site uri, promovare site in motoare de cautare si promovare site online.
3. Seo optimizare mai este axat pe titlul articolului – fiind fundamentul articolului, joaca rolul atragerii vizitatorilor. El trebuie creat in baza cuvintelor cheie, insa sa fie pe intelesul clientului.
4. Un specialist seo cu experienta ar recomanda sa se tina cont si de meta description. Este necesar ca in descrierea articolului sa apara cuvantul cheie ale, cel putin odata.
5. Aceste tehnici seo sustin ca articolele trebuie create pentru cititori si nu pentru Google. In articole trebuie de introdus cuvinte cheie, dar fara obsesie. Daca se exagereaza acest articol va fi perceput ca spam. E recomandat cuvantul cheie sa fie present in primul paragraph, in titlu, in ultimul paragraph. Pot fi utilizate si sinonimele cuvintelor cheie.
6. Pentru o mai buna promovare pe google se recomanda ca articolul sa aiba si imagini. Google apreciaza continutul, dar nu doar textul. Poza poate fi nu doar una, ci cateva, iar una dintre ele trebuie sa aiba ca titlu si text alternative.
Atentie, pentru a obtine eficienta maxima adresati-va la experti care presteaza servicii optimizare site.